.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه از استان گيلان

راه‌اندازي سامانه پيام كوتاه براي دريافت نظرها، انتقادها و شكايت‌هاي مسافران، اجراي برنامه طبقه‌بندي بين‌المللي عملكرد ناتواني و سلامت و ... اخبار كوتاه گيلان است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان گفت: با توجه به فرا رسيدن ايام نوروز و ورود مسافران به گيلان، سامانه پيام كوتاه 3000143 اين اداره كل راه‌اندازي شد.
سيدعزيز جيفرودي افزود: مسافران مي‌توانند توسط اين سامانه نظرها، انتقادها و شكايت‌هاي خود را به مسئولان بخش حمل و نقل جاده‌اي منعكس كنند.
وي با بيان اينكه سامانه مذكور در تمام نقاط كشور قابل دسترسي است، تصريح كرد: هموطنان براي فرستادن پيام از طريق اين سيستم مي‌توانند با درج پيش‌شماره شهرستاني ديدگاه‌هاي خود را به شماره ذكر شده سامانه ارسال كنند.
جيفرودي ادامه داد: اين سيستم با شناسايي پيش‌شماره قيد شده، پيامك را به سازمان حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان منعكس مي‌كند.
مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان سهولت ارسال پيام، به موقع فرستادن آن و سهولت پيگيري موضوع با توجه به وجود شماره تلفن همراه ارسال‌كننده پيام را از عمده‌ترين مزاياي اين سيستم عنوان كرد.

* اجراي برنامه طبقه‌بندي بين‌المللي عملكرد ناتواني و سلامت در گيلان
معاون توانبخشي بهزيستي گيلان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت اجراي برنامه مذكور را براي نخستين بار در گيلان عنوان كرد.
رحيم تكاملي افزود: براي اين كار ابتدا 100 نفر از معلولان لنگرود با ابزار و شاخص‌هاي آي‌سي‌اف طبقه‌بندي مي‌شوند و ابتدا وضعيت فعلي آنان مورد بررسي قرار مي‌گيرد و سپس كدبندي در مورد آنها اجرا مي‌شود و بعد از يك دوره زماني ديگر ميزان توانايي و ناتواني آنان بررسي مجدد انجام مي‌گيرد.
وي نقش كارشناسان توانبخشي نظير فيزيوتراپيست‌ها، كار درمان‌گران، مددكاران و پزشكان را در اجراي برنامه طبقه‌بندي بين‌المللي عملكرد ناتواني و سلامت مهم و موثر دانست.
تكاملي خاطرنشان كرد: اين برنامه براي نخستين بار در چهار استان گيلان، خراسان، اصفهان و تهران اجرا مي‌شود و اين مهم مي‌تواند زمينه‌ساز طبقه‌بندي طبق اي‌سي‌اف در كشورمان باشد.

* برگزاري مسابقه سبزآرايي در رودسر
شهردار رودسر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اين شهرستان افزود: مسابقه سبزه‌آرايي در ايام نوروز سال 88 در رودسر برگزار مي‌شود.
رضا كهالي زمان دريافت سبزه‌ها را پنجم فروردين سال 88 و نتايج آن را فروردين سال 88 عنوان كرد و افزود:
برگزاري نمايشگاه بزرگ گردشگري از ديگر برنامه‌هاي شهرداري در رودسر است.
كهالي خاطرنشان كرد: به بهترين طراحان سبزه برابر نظر هيئت داوران، جايزه‌اي به رسم يادبود اهدا مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.